Minął wrzesień i razem z nim lato. W tym wpisie jednak przywołam jeszcze kilka słonecznych zdjęć podsumowujących miniony miesiąc. No to zaczynamy:

Na pierwszy rzut idą zdjęcia zeszytów. Tak, niby zwykłe, najzwyklejsze zeszyty, ale ich okładki mnie oczarowały. Wpadłam w wir zakupów szkolnych, gdy to z końcem sierpnia zaczęły się pojawiać na sklepowych półkach. Sama nie wiem, czy będą mi one wszystkie potrzebne, ale póki co cieszą oczy 🙂

Wrzesień był dla mnie bardzo pracowity. Mam tu na myśli, rzecz jasna, chodzenie do pracy, ale też egzaminy poprawkowe na uczelni. Wszytko zabierało dużo czasu, dlatego na blogu pojawiła się tylko jedna stylizacja. Ale już niedługo wynagrodzę Wam tę przerwę, bo mam mnóstwo nowych zdjęć. A skąd nagle tyle ich mam?

Z podróży! Jeśli uważnie śledzicie mnie na Insta, wiecie zapewne, że wraz z chłopakiem wybraliśmy się na mały road trip. Wyruszyliśmy z Krakowa, po drodze zatrzymaliśmy się w Łodzi…

… kolejno w Toruniu…

… by w końcu dotrzeć do celu – nad nasze piękne polskie morze! Pierwszym punktem było Władysławowo.

Wybraliśmy się też na Hel.

Zrobiliśmy sobie też wycieczkę do Trójmiasta. Powyżej zdjęcia z Gdańska.

A także z Sopotu, dokładnie z molo.

Bardzo miło wspominam tę wyprawę. A zdecydowaliśmy się na nią dzień wcześniej, bez żadnego planu, wsiedliśmy do auta i po prostu ruszyliśmy. Wcześniej planowaliśmy lecieć na którąś z greckich wysp, by złapać jeszcze trochę słonka, ale nie udało się, miałam niestety mocno ograniczony czas. O tym marzeniu pisałam w poprzednim Instamixie na blogu.

Ostatecznie jednak wszystko wyszło dobrze, nad Bałtykiem słońce też świeciło. Co prawda opalać się nie dało, ale w kurtce też można leżeć na plaży 🙂
Muszę przyznać, że spodobała mi się taka forma podróżowania. Zwiedzanie bez ograniczenia czasowego, dostosowywania się do godzin odjazdów pociągów, czy autobusów. Jest to świetna opcja na niedalekie wycieczki po Polsce. Choć nie tylko, bo z Krakowa mamy wiele możliwości. Teraz tylko trzeba szukać miejsca w grafiku na następne wyjazdy 🙂

***

Zapraszam Was do obserwowania mojego profilu na Instagramie:

Do następnego!
xoxo

• ładne zdjęcia 🙂

• Śliczne ; ) mi już troszkę się znudziło ale czasem coś dodaję więc zapraszam do mnie Karmelove93 😉

• Que preciosas fotos!
    Besos

• fajny mix, dawno nie byłam nad morzem.

• bardzo, bardzo fajne fotki 🙂